Sončna Tilda

Ker je sonček končno za malo dlje pokukal izza oblakov in sem pripravljala darilo za eno prvoobhajanko sem si rekla zakaj pa nebi naredila še čestitko za povrh, saj imam vse kar potrebujem za izdelavo. In tako sem začela ...
Odtisek Tilde s sončnico sem dobila kot zamenjavo od snowflake s katero sva se spoznali na Otoku zakladov in tako sem začela z izbiro podlage ... barvanjem odtiska ... in ustvarjanjem vseh dodatkov, ki sodijo na voščilnico ... Nastala je prav poletno sončna čestitka Tilde ...




Menim, da ni ravno lepo podariti čestitko kar tako brez kuverte, ker se navadno ob priložnostih kot so birme in obhajila navadno priloži še kaj za v denarnico je bilo potrebno narediti še kuverto ... ker sem imela doma kupljene samo bele ali modre kuvert, ki ppa nikakor nista pristajali tako sončni čestitki sem nahitro naredila tudi kuverto v pripadajočih barvah in tako je nastal komplet na katerega sem za prvič prav ponosna

Komentarji