Brez kugel in ostankov mi živeti ni ;o)

Bettininega tuoriala sem se lotila že dvakrat in sicer obakrat mal po svoje ... in vsakič je bil rezultat temu primeren ... mal po moje ;o) ... tokrat pa sem se odločila, da ne ubiram nobenih bližnjic, ampak pridno sledim navodilom kot jih je Bettina zapisala ... in ja ... zakaj tak naslov ... ker pač nisem mogla mimo, da nebi poleg vseh obeskov iz ostankov in neostankov ... iz ostalih ostankov naredila še tisto ogrlico z votlimi kuglami ... je pa res iz ostanka ostankov, kar se vidi tudi po količini črne na kuglah ... hehhehehe



In ker si pač ne znam pomagat pri šparanju in se klobasa lahko skisa ;o) je bilo nujno še tistih nekaj koščkov vkomponirat v nekaj očem kolikor toliko prijetnega.







Ker sem imela nekaj dni pri sebi učenko, ki sicer doma tudi mečka fimo maso ... ampak bolj tako, saj veste kako nerodno smo mečkale na začetkih ;o) ... je bila navdušena nad vzorčki, ki se ji smejijo iz moje škatle ... in ker je za lažje razumevanje filozofije fimo vzorčkov bolj fajn, če začneš pri razlagi enostavnih vzorcev ... sem za demonstracijo vzela zelene barvne odtenke ... njej pa je najbolj v oči padla tista bordo rdeča ... ja tista, ki jo je bilo na začetkih fimo obsesije težko dobit ... ;o) ... in sva delali vsaka svoje vzorčke z enostavnimi oblikami, ki se jih najde med mojim fimo orodjem in vzdihovali, ko so se iz plahtic začele izrisovati različne slike ...



Ker je dečva enostavnejši del hitro doumela sva nadaljevali še malo težjo ... in meni ljubšo in bolj zanimivo tehniko, ko se pojavijo v fimu še lepše sledi ... namenoma sva vsaka eno polovico svoje plahtice prihranili za ta del ;o) ... iz ostankov (saj vemo, da nič ne sme jit v nič ali pa ostat za naslednjič) sem nahitro, ko je dečva oblikovala še kose po lastnem okusu naredila še Robertine bučke ... in je nastalo še tole ...




Žal sva dečvine koščke zlagali in nizali na vrvice tik pred njenih odhodom tako, da žal ni bilo časa še za poziranje njenih kosov ... lahko pa rečem, da je bila z rezultati in končnimi izdelki zadovoljna ... to pa itak največ šteje ... pa saj bova še kdaj vajo ponovili ... pa mogoče takrat utegnemo zadevo še poslikati ...

Imejte se skrajno lepo do naslednjič ;o)

Komentarji

  1. Super si naredila Bettinino klobasico in jo vkomponirala na različne načine. Pridna. Še bolj pa zato, ker prenašaš znanje naprej, verjamem, da bo deklici prišlo prav :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ne morem pisat, ker si brišem slino z ust in ekrana. ČUDOVITI KOSI. lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasni izdelki. Pisano in zelo lepo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Nastali so čudoviti izdelki. Zelo lepo.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  5. Vsi so prekrasni; človek bi kar vse imel :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Kar preko monitorja se čuti svilnat izgled obeskov. Enkraten nakit. Lepo, ker znanje predajaš.

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovita je "Bettina" klobasa in tudi ostale. Super ste vadile :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. jst tuuuud, jsssttttt tuuuuuuudddddddd vadla s taboooooo..... ;-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Uf, koliko čudovitik kominacij. Prava inspiracija.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar