Ljubezen je v zraku

Preteklo soboto se je ena fajn dečva poročila in mi smo bili tudi med svati ... ker so ji bili listki, ki sem jih naredila eni njeni kolegici za poročno priložnost ful všeč me je prosila, če bi jih naredila tud njej ... iztočnica je bila ... žito, rumena, ciklam ...

Nastal je zajeten kupček ... vsak listek (150 jih je bilo) je bil unikat ... kajti vsak je imel ročno narisana klaska z zlatim svinčnikom ...





Saj na prvi pogled ni sedežni red nič posebnega ... hmmm ... amapk ima nekaj kar je pritegnilo pozornost neveste in je posebej povdarila kaj je bilo tako posebnega na vsakem listku ...


... ja ... izbrala sem 10 različnih misli na štempiljkah, ki jih premorem o ljubezni in jih  natisnila v takem zaporedju, da se niso ponavljala pri sosedih oz za eno mizo ... saj vsi vemo kako zna biti dolgočasno čakati na hrano, če se ne dogaja nič posebnega ... nekje drugje beremo jedilne liste ... tu pa so se svatje lahko zaposlili z prebiranjem misli ... torej še en razlog več, da si svoj označevalec za sedež ob koncu vzel s seboj in ga shranil kot spomin na prijetno druženje ;o)

Za taščo pa sem imela nalogo narediti že večkrat videno ogrlico v mal drugačni verziji ...




Imejte se skrajno lepo do naslednjič ;o)

Komentarji

  1. Pridna si bila. Všeč mi je ideja z mislimi na sedežnem redu :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Uau, to pa je bil projekt. Čudovito si jih ustvarila. In tudi ogrlica mi je fantastična.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako lepo! Super za posaditev in zaposlitev gostov! ;)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar